22.02

Vet att jag är sämst på att blogga och nu ska jag inte komma med massa dåliga ursäkter utan kalla mig bara LAAAAAT... 
Jag ska försöka att blogga mer nu fasten jag har det ganska körit i skolan och vill satsa fullt ut till jullovet. 
Just nu har jag höstlov och har inte gjort så mycket fast i torsdags åkte jag och pappa till Stockholm och var över där en natt så vi kom hem idag. Shoppa lite såklart och är jätte nöjd . 
Om ungefär två veckor ska alla 9:or på min skola ha prao och jag ska praoa på ett fik i stan, är både nervös och spänd över det. Hoppas det blir kul!!
 
Eftersom jag har varit så dålig på att blogga på ett tag så ska jag göra en lien grej varje dag i en vecka så att ni får lite uppdatering :)
 

1. Piercing:

2. Var är du om 10 år:

3. Fras/ord du använder (för) ofta:

4. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv:

5. Roligaste konserten:

6. Favoritlåt:

7. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då:


PS. startar på måndag






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?