The 2013 tag

 
 
1. Beskriv 2013 med 3 ord - Oroligt, glädje och händelserik.

2. Säg 3 bra saker med 2013 - Jag har fått bättre vänskap mer vänner), kommit närmare personer och hittat min själv lite bättre.

3. Säg 3 sämre saker med 2013 - Gaska mycket "bråk", lite familj problem och har blivit så lat. haha

4. Vilken låt kommer få dig att tänka tillbaka på 2013? - MIley Cyrus - We Can´t Stop eller Avicii - Wake Me Up

5. Något du gjort som du kommer att komma ihåg nästa år? - Vissa av oss som konfemerade oss åkte till Polen
.
6. Om du får säga något till dig i januari 2013, vad hade du sagt? - Ta risker!

7. Bästa saken du fått//köpt 2013? - Jag fick en kamera i julklapp som jag älskar.

8. Vad ska du tänka lite extra på 2014? - Att våga vara mig själv för alla och inte vara rädd för små saker. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?