Fuck skolan...

Jag vet att jag inte har bloggat på länge och jag känner att det bara kommer inlägg som jag skriver så men det är sanningen, jag har inte haft tid för det har varit jävlgt mycket i skolan nu etfersom det sanrt är jullov och betygen ska sättas som jag sedan ska söka gymnasium med :/  Känner att jag inte har någon koll riktigt.
Men jag har iallafall goda nyheter om någon är intereserad om mitt val, jag tror jag har bestämt mig för vilken skola jag vill gå på och vilken linje. Jag ska gå samhäll på Frialäroverken i Karlstad, fick ett telefon samtal hem idag från skolan och de frågade lite frågor och om jag hade tänkt något om den skolan och när den här tjejen som jag pratade med berättade upplägget och hur skolan va så tyckte jag att det passa jätte bra för mig. Över lycklig över att enterligen vara säker på något. 
Från en sak till en annan, mina vänner vet att jag blir lätt kär och nu har det hänt att jag tror att jag har blivit kär men eftersom jag inte har tur i kärlek som vanligt så blir den här personen jag gillar antingen på "G" eller tillsammans med någon och det visar sig att det har hänt igen :( är lite nera men har såna toppen vänner som muntrar upp mig och säger så fina saker medans vissa andra kanske bara säger att "nu får du skynda dig för han är på G med ....." lite taskigt, skulle inte säga så till hen om den var i min sitts. 
Men hoppas ni är kvar hos mig och inte blir sura för att jag inte bloggar ;)  KRAM





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?